13 Şubat 2017 Pazartesi

Bugün Benim Doğum Günüm

Şimdi sizlerden bir dakikalık doğum günü saygı duruşu istiycem,öhöm öhöm  çünkü bugün benim doğum günüm!(Its my birthday b*itch!). Şaka şaka (doğum günüm olduğu şaka değil gerçek, acı gerçek hemde, hediye almadın mı? Bittin sen!  MSN’den siliyorum şimdi!), saygı duruşu filan şaka; ne diyordum, heh, şimdi sizlerden bir dakikalığına gözlerinizi kapatmanızı ve tek nefeste kaç kişinin doğum gününü sayabileceğinizi duymak istiyorum. 4-5 hadi vurduralım 6 az da kaktıralım 7 olsun. 01/01’liler sayılmaz ona göre, hem onların ki de doğum günü mü lan!

Olmuyor arkadaşlar olmuyor, tamam olmuyor demeyelim de ben beceremiyorum diyelim. Siz yine iyi olun aman, çoğundan iyi. Hasbelkader şu veya bu şekilde gerek sosyal medya aracılığı ile(çoğu kez sosyal medya aracılığı ile) gerek telefon ile az da olsa yüzyüze hemen hepinizin doğum günüsünü “orjinal” bir şekilde, işte ne bileyim bir anı anlatarak, bir foto kullanarak, sihirli bir kaç sözcük ile kutlamışımdır; şaşırtmışımdır, okurken ya da beni duyarken dinlerken yüzünüzde gülücük olmuşumdur, asla ama asla düz “Canım benim iyi ki doğdun halamı öp, dayıma sarıl, amcamı kahveden çağırmayın...” türünde bir kutlamam olmamıştır(Olum böyle kutlamalar yapmayın lan, bişeyi yapmış olmak için yapmak onu yapmak demek değildir #yazbunuiyilaf), olamaz da! Olmadı da! Olmadı işte;  geçen seneye kadar olmadı, sonra farkettim ki ben de bitmişim, tükenmişim, anı kalmadı, yeni sözcük kalmadı, foto zaten hiç kalmadı. Ulan 9 yıldır doğum gününü kendime has orjinal şekilde kutladığım kardeş gibi adamın yüzünü unuttum lan! Adamı görmüyorum bile ama her sene “Vay vay vay, oooo yine işte böyle bişeyler re re rö reöröerö iyi ki doğdunlar”a geldik çattık. Yaş ilerledikçe yeni insanlar dahil olamıyor hayatınıza, dahil oluyorlarsa da kalıcı olamıyorlar çünkü mevcutta elindekileri koruman gerekiyor önce ( İki düşünüp bir konuşalım bunun ile ilgili) Sonuçta bitti yani, tükettik oğlum! Tükettik. Yok ettik duyguyu bırakmadık. Diğer bir deyişle acımadık. Acımadan kutladık. 

Bir yıldır doğru düzgün kimsenin duvarında alenen doğumgününü kutlamıyorum, bu gerçek, işte özel olanlar - Evet lan özel olanlar ne olmuş? Yaaaa küsme hemen, 800 kişi var güzel kardeşim burda, yapma etme, hepiniz mi özel! Misal ben biliyorum ben de özel değilim senin 800 kişin içinde- filan  arıyorum veya direk mesaj(DM) ile kutluyorum doğum gününü like’ımı alıyorum, çekiliyorum kenera, işime gücüme bakıyorum. Ekmeğimdeyim.

İşte bu sebeple değerli okurlar geçtiğimiz haftalarda doğum günümün görünürlüğünü gizledim, bakalım dedim kimler kutlayacak, tahmin ettiğim gibi... Biraz susalım burda, içe dönüp düşünelim, ne pis yazar oldum her anınızı kontrol altına almak istiyormuşum gibi ama bi duralım ya, hadi kırman beni, doğum günüm lan bugün...


He belki de tüm bu söylediklerim DEV bir paradoks da olabilir ve belki de çok sevdiğim -her ne kadar zırtlan da olsa- hayranlık beslediğim Umut Sarıkaya’nın aşağıdaki karikatüründeki tip de ben olabilirim, ama unutmayın, bugün benim yarın sizsiniz.










Ve son olarak DOĞUM GÜNÜMÜ KUTLAYAN KUTLAMAYAN HERKEZE TEŞEKKÜRLER. Evet Z ile!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder