16 Ağustos 2016 Salı

Pöff'leyen Bayan

Ören bayan gibi di mi? Ama değil, ören bayana kurban olam; o en azından kendi işinde gücünde! Bu çok farklı bir tür, çağın vebası gibi bir tür adeta; "pöffff'leyen bayan" bu; hazırsanız başlıyorum; hey neden bişeyler içerek okumaya devam etmiyorsun? Hem belki bir yerinde ağız dolusu güler ve ekrana sümkürerek umursamazca gülersin? Neyse zapturapt altında bırakmayayım sizi. 

Metrobüs("Ulan yine mi metrobüs!" dediğinizi duyar gibiyim; ne yapayım arkadaşlar servisli iş vardı da biz mi gitmedik? Bizim payımıza da bu düştü bu hayatta? Benim de yaşama amacım buymuş diyorum, kabulleniyorum ne yapabilirim ki!) yanaşıyor durağa, işte yaşama amacımı gerçekleştirmek için bir fırsat daha, ne güzel bir şey insanın her gün yaşama amacını gerçekleştiriyor olması, aha neşe doldum, yanaşıyordu metrobüs durağa, en öndeydim, içim rahattı, o da ne! Ön camdan fırlayacak kadar dolu metrobüs, kaçarı yok o kapı açılacak ve ben o kapıdan içeri girecektim, en öndeydim oğlum, garanti binecektim! Sahne klasik, kapı açılır, önce g*ötler görünür(bu tabiri kullandığım için özür dilemiyorum, eğer metrobüse ara duraklardan biniyorsanız bu böyledir, metrobüs fulldür ve kapılar daima g*ötlerin üzerine kapanır, açılır açılmaz da aynı g*ötler dışarı fışkırır böyle) inecek olanlar iner, inemeyenler de olur, bazen izin vermeyiz inmesine, hadi bi durak da bizimle git yeaa deriz, olur yani öyle, bir sonraki duraktan geri döner napsın "this is metrobüs!" der, kabullenmiştir. İnenlerin ardından içeriyi süzüyorum, çok fazla boşluk göremesem de binmeye yeltenecekken o çıkageliyor arkamdan, Canım o işte, "Pöfffleyen Bayan" yok mu? Heh işte o, ana karakter; arkamdan, 1.60 boyu ile, ben daha metrobüse binmemişken, en önde olmama rağmen, boyumun 1.89 olmasına rağmen arkamdan, bağırıyor, duymuşsunuzdur "Ortalar boş ortalara doğru ilerleyin yaaa!!!!" peşine inceden bir pöff patlattı, duydum, ben bindim metrobüse, o da bindi, bilemiyorum belki de ben de onun sayesinde bindim, allah razı olsundu ancak ters giden bir şey vardı çünkü pöff'leme kesilmemişti. Ulan binmişsin metrobüse daha ne pöfflüyorsun, tak kulaklığını, aç müziğini, yaşa yaa yaşa! Ama yok, bu pöffleyecek, duramaz pöfflemezse. Kadını size betimlemiycem, malum yolarsınız filan, ama siz bu kadını çok iyi tanıyorsunuz eminim. Az bekleyin. Pöffleye pöflene, söylene söylene beni geçti ilerledi, helal olsun kadına yolunu buluyordu bir şekilde. Direktifler bitmiyordu, körüğe musallat oldu o sıra, yüzü ekşi ekşi oradakileri körüğe doluşma konusunda "ikna" etti, doluştular, ona alan açıldı, görünmez bir güvenlik duvarı da oluşturmuştu etrafında, hayretle kadını izliyordum, nasıl ikna ettiğini çözmeye çalışıyordum kapının ağzından tepeden onu gözetleyerek; yüzündeki ekşilik ikna etmede büyük rol oynuyordu, işte şimdi ikili bir koltuğun başında bekliyordu pöffleyen bayan, metrobüs iniyor kalkıyor, önce süspansiyonların sesi geliyor pıssss diye, sonra bunun sesi geliyor pöff diye; bir pöff gönderiyor evrene, sonra sağa ve sola ikişer pöff, irite olmuştum bir kere, yüzündeki ifadeye bakıyordum, negatif, saçlar negatif, kaşların çizgisi negatif, dudakların yanları aşağı sarkmış Fatih Terim edasında negatif, negatif negatif negatif....Sonra bir baktım aa aah mutsuzum! Lan ben ne güzel başlıyordum haftaya ama şimdi mutsuz olmuştum dakikalar içinde! Sonra başladım kadına güzellemeler yazmaya içimden;

Seni çok iyi tanıyorum kadın ben! Çok iyi hem de! Sen, sen ne kadar mutsuz, tatminsiz ve pöfffleyen bir kadınsın. Ve ne var biliyor musun, senden çok var bu dünyada, hemen her yerdesiniz hatta, bizi sen ve senin gibiler mutsuz ediyor, ediyorsunuz, kendinize hayranlığınız ve bu aşırı korumacılığınız, asla tatmin olmayan, olmayacak oluşunuz, asla mutluluğu tatmayacak, onun yolunda yürümeyeceksiniz! Uzak durun, ötede oynayın benden, bizden! Siz hiç birine güven ikram edemez, sunamazsınız! 

İnerken göz ucuyla baktım, oturmayı başarmıştı pöffleyen bayan, yüzündeki o Fatih Terim edası hala vardı, oturuyordu ve hala mutsuzdu, az önce söylediklerimde haksız olmadığımı düşünerek gururla ve tebessümle indim metrobüsümden. Canım metrobüsüm, akşam görüşelim yine ;)

Sonra baktım ki ne çok bayan türü varmış;











Beni okudunuz teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder